joi, 24 decembrie 2009

Poftiti la sarmale !

     Azi dupa o zi trepidanta  de servici amestecat cu ultimele cumparaturi , coafor si treburi gospodaresti pe la ora 18 am ajuns si eu la bucatarie sa incep prepararea mancarurilor pt Craciun. Mi-am facut o cana de cafea de vreo 200 ml si m-am pus pe treaba. Am impletit sarmalele ,numai vreo 20 pt ca voi fii doar eu cu baiatul cel mare, cel mic e la munte pana pe 28.Si pt ca nu am oala de lut( chiar nu stiu de ce nu-mi cumpar odata una...) Le fac intr-un vas de yena si la cuptor . Printre ele am pus bucati de ciolan afumat dedesupt si deasupra varza si la inceput le-am lasat sa fiarba cu capac  la foc mic in cuptor iar apoi fara capac . Si cand incep "sa-ti ia nasul" te mai uiti la ele cateodata. Le las pana se rumenesc putin pe deasupra. Si iasa o grozavie...

     Si cum nici prajituri nu aveam pana au fiert sarmalele, m-am pus pe treaba. Aveam cumparate foi de napolitane si foi cu miere . Le-am facut cate o crema si gata cu ele


     Si totusi fiind prea putine am mai gasit prin caiet o reteta superbuna "Excelent" si am facut foile si crema dar nu aveam in casa ciocolata pt glazura asa ca glazura i-o pun maine(adica azi...)sa iau ciocolata. Si am mai "framantat" si o portie de "Raffaelo" Si gata...


     Si vreau sa va zic ca azi am fost la Billa si mi-am facut de cap, mi-am cumparat o sticla de Cherry. Am pregatit si friptura in tava , dimineata doar s-o pun la cuptor si cateva aperitive. Supararea  ii ca Smecherii de la servici nu ne-au dat inca al 13-lea salar, tot ne amana , asa ca noi mai speram , dar sanatate sa avem ca restul le trecem !Dimineata tre sa merg la servici vreo doua ore musai iar apoi abia astept sa impodobim bradul !
     Spor la lucru doamnelor si CRACIUN FERICIT tuturor!

Un comentariu:

Lucia spunea...

Eficentă!
Bravo pentru operativitate!
Sănătate multă!