duminică, 17 ianuarie 2010

Necazuri & bucurii...


     Mai acum o saptamana am fost la cineva in vizita si in drum spre casa am calcat gresit iar luni doctorul m-a diagnosticat cu o entorsa de toata frumusetea ! Asa ca am primit 2 sapatamani de concediu medical. Prima data am zis "uau" ca am liber dar dupa o zi de stat in pat si vazut vreo cinci filme  deja ma saturasem. Deci am ajuns la concluzia ca e mai bine sa fii foarte ocupat decat sa stai in casa, asa ca abia astept sa incep munca. Dar asa cum se zice dupa nori vine si soare, deci trebuie musai sa fii optimist si sa gandesti pozitiv,ca oricum banii pleaca si vin altii, am avut si o bucurie mare...mare. A dat Dumnezeu ca dupa mai bine de juma' de an de cand a luat licenta in economie, baiatul cel mare sa-si gaseasca un servici decent in Cluj si sa ne fie si noua mai usor. Cred ca a fost cea mai mare bucurie ce mi se putea intampla si care ne-a ridicat moralul la toti din familie. Daca tot m-am simtit mai bine si entorsa mea aproape ca a trecut , vineri am plecat la plimbare pe la Real si imprejurimi ca a inceput sa bata vantul prin frigider. Printre altele am fost si la magazinul Jysk, unde am vazut multe lucruri dragute si ceea ce mi-a placut in mod deosebit au fost cele doua girafe lucrate in lemn, pe care le-am si cumparat de altfel si care au fost doar 13 lei.

Si asa de multe ori lucrurile astea marunte te bine dispun, daca poti sa te bucuri de ele, si de multe ori viata ne arata ca  trebuie sa pretuim  ceea ce avem si sa nu disperam niciodata ca va fii si bine.

3 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Pai a fost una rece si doua calde,adica una calda si alta fierbinte!:)
Insanatosire tie , felicitari feciorului pentru locul de munca si sa stapanesti sanatoasa girafele....poate faci o intreaga savana....ca sa venim la un safari!:))

marcu spunea...

Iti doresc sa ai parte numai de bucurii!

Anonim spunea...

Sunt foarte dragute girafele. La Jisk tot timpul sunt lucruri faine pentru casa si gradina.

E mare lucru un loc de munca, atatia si atatia termina facultati si cauta loc de munca in zadar. Bravo pentru el!
Ma gandesc cu groaza ca anul asta termin si eu facultatea si sper sa imi gasesc si eu loc de munca.