luni, 4 ianuarie 2010

TRAIASCA.....UPC !

     Noi astia de pe-acasa  am avut un Craciun foarte frumos si linistit , acasa ,in familie (cu exceptia celui mic care a fost la munte si chiar i-a priit) deci ne-am hotarat ca Revelionul sa -l facem departe de casa . Asa ca la plecare ca orice om care pleaca de acasa 2-3 zile am scos si eu aparatele din priza, lasand doar frigiderul. Si pe 1ian seara , cand m-am intors...surpriza ! Nu mai mergea net-ul. Am abonament la Upc pe 1 an facut in august 2009. Am sunat la Upc pe nr, de Bucuresti ca la Deva nu mai au numar direct si le-am povestit cum sta treaba iar un nenea de la celalalt capat mi-a spus ca eu sunt de vina ca le-am scos din priza ceva de genul ' a uitat modemul parola sau ":mac-ul",  ...dar de reparat nu se poate decat luni -adica azi- seara pt ca nu au interventii in weekend la Deva .Deci doua zile fara net ,dar pe banii mei! In seara asta a venit un domn de la ei si a schimbat modemul si mi-a spus ca s-a stricat nu din cauza scosului din priza ci ori de la fluctuatiile de curent ori pur si simplu e gata. Si a pus unul nou din cutie ...si merge... dar ,am vazut, stiti ce scrie pe cutie ? MADE IN CHINA  Deci de-aia si-a gatat viata , ca e prea original ! Dar cu toate astea gramada ce pot zice e doar ca ...TRAIASCA UPC...ca mi-a facut azi net-ul si nu m-a mai lasat inca  vreo doua zile fara el pe banii mei ca oricum din factura nu se scade chiar daca EI nu au avut echipa de interventie !

.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Alo, aici planeta Pământ, transmite agent Cerculeţ. :)

La mulţi ani.
Cu drag,
Agent Cerculeţ

Terminat

Praf de Stele spunea...

La multi ani cu drag si tie , agent Cerculet ! Imi pare rau dar pana azi n-am avut net asa ca am cam intarziat cu urarile !

Ana-Maria spunea...

Mdea...povestea se repeta...Nu numai la UPC se petrec si de astea,chiar si la RDS...asa ca de te incalzeste cu ceva , afla ca si noi suntem Stan Patitul!