duminică, 28 martie 2010

Punga magica

Pentru ca tot mi se dadea sa experimentez si eu vestita "punga magica" pe ceva produse culinare, mai zilele trecute am plecat printre altele in cautarea ei. Si am gasit produsul nostru autohton de la Knorr,dar chiar mi s-a parut inadmisibil sa dau pe ea mai multi bani decat pe o pulpa de pui, pt ca de fapt ii o simpla  punga mai de celofan care are in plus si cateva "prafuri"si mai ales ca mancasem la cineva ceva gatit  in ea si chiar mi s-a parut foarte condimentata. Si asa uitandu-ma mai bine pe rafturile din Real am descoperit ceva sarbesc ,dar fara prafuri , ca deh, un piper si doi usturoi pot sa pun si eu pe carne (!), iar deosebirea era ca erau 5 pungi in pachet la pretul cat era una de-a noastra ! Deci, curata afacere !Pacat ca uneori nu ne permitem sa promovam produsele noastre. Si ca azi de Florii sa mananc si eu o mancare mai  buna si gatita, pt ca in ultima saptamana n-am prea apucat sa gatesc, am luat punga la experimentat. Am impanat pulpa cu 2 catei de usturoi, am adaugat condimente ce am avut prin casa.
Am inchis punga , am pus-o intr-o tava goala si gata, la cuptor cu ea !
Si cam dupa vreo 20-30 de minute la foc potrivit a fost gata minunea de mancare !

4 comentarii:

Ninulescu spunea...

iami..iami !!!

Anonim spunea...

Interesant!Si pe mine m-a tot batut gandul sa incerc punga de asta , insa uit sa cumpar...daca imi amintesc sper sa incerc si eu...nu arata rau si banuiesc ca pulpa a fost bine patrunsa...:)

lorenabr spunea...

Am avut si eu de multe ri e chiar f fain :) Arata tare gustos :)

magda spunea...

eu am incercat "punga" noastra...nu-i cine stie ce...