joi, 27 mai 2010

In sfarsit ...GATA !!!!

Final de santier, inceput de curatenie ... Am prins o reclama la tv despre Savanaculoare.ro si pt camera de acolo mi-am ales culoarea _ Vanilla cream. Dar parerea mea e ca pe computer nu se vede chiar realitatea ori ca telefonul meu le denatureaza putin culorile si inca nu e uscat chiar de tot. Important e ca e gata si imi place muuult de tot !...si candelabrul nou ( erau si mai frumoase dar erau cu 400 lei si - vorba lui Ninu- le pazeau ) Prima data mi-am pus perdele la geamuri pt ca geamurile sunt la strada si chiar m-am saturat sa se holbeze toti curiosii...vezi doamne ca acu' am sine nu mai am draperii din lemn   :))


Iar in bucatarie verdele real e cel care se vede pe marginea la spalete 
Acum imi mai trebuie o perdea pt bucatarie ca , cealalta a ramas prea scurta... si la salar o sa dau o raita , de data asta prin second-uri



27 mai 2010 

5 comentarii:

Ninulescu spunea...

Ce fain e candelabru :).. imi place tare mult !..si culoarea.

Svea spunea...

Bravo, sa te bucuri sanatoasa de noua casa curata! Lustra e superba, ce mai!

Lucia spunea...

Wow!
Bravo!
Tre să ai curaj să te apuci de aşa ceva!
Pe mine mă deprimă perioada zugrăvitului. Nu găsesc nimic,nicăieri...şi durează mult.
Dar şi la noi e necesar curând!

Anonim spunea...

Ce fain ai facut treaba asta...Imi place verdele si mi se pare o culoare potrivita la bucatarie...Iar candelabrul e finut si cochet! Sa iti fie de bine si spor sa ai in continuare!

Praf de Stele spunea...

Multumesc. Si pe mine ma termina psihic perioada zugravitului - am si plans- dar trece si trebuie sa faci si asa ceva ca n-ai incotro. Dar ce m-a surprins e ca la faza cu curatenia am foarte mare rabdare si culmea e ca o fac cu mare drag :)