sâmbătă, 22 mai 2010

Santier - 50%

Azi am o saptamana de cand au venit muncitorii la mine la zugravit si reparat camera. Incepand din ziua in care ne-am apucat de lucru aici la Deva a inceput sa ploua fara oprire pana ieri si a fost foarte frig Azi a mai iesit soarele si s-a mai incalzit putin dar acum iara ii trage o ploaie sanatoasa. Din cauza asta nu s-a uscat inca tencuiala si deci ma prind sarbatorile cu casa intoarsa. Noroc ca baietii nu sunt acasa. Totul este doar praf si ...folie!

Oamenii au zis ca vin marti sa continue lucrul ,speram ca pana atunci se usuca bine peretii. Iar apoi prind si eu o joi si vineri libere si am timp si de curatenie .In orice caz simt ca ma imbolnavesc cu nervii cand imi vad casa. Pesemne am pacatuit rau deoarece am prins asa vreme. Dar chestia asta o faci o data la 5-10 ani si  "praful si folia "se uita si tu ramai cu frumosul...asa ma consolez eu ! Pe moment la mine e mai frumos afara decat in casa !
Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana placut si sa va tihneasca cele cateva zile libere,sa aveti sarbatorile fericite !

4 comentarii:

Unknown spunea...

abia in seara asta am scos si eu tot praful si molozul din casa.
si la mine a plouat toata saptamana, dar noi nu facem asa mari renovari

Anonim spunea...

Noi am renovat in februarie, toata luna a fost nebunie, afara era frig, in casa praf si muncitori, groaznic a fost pentru ai mei. Spor la lucru si sa termine cat mai repede!

Anonim spunea...

Abia astept sa vad rezultatul final...spor la treaba!

Praf de Stele spunea...

Multumesc mult. Abia azi am ajuns la bagatul mobilei in casa si curatenie amanuntita , iar daca tot e vreme buna spalam si cuverturile si ...am fost si la servici :))