sâmbătă, 12 iunie 2010

Caldura mare ...pentru toti

Cum in ultimele zile am avut parte prin toata tara de temperaturi de peste 35 de grade ( ceea ce zic eu ca e mult mai bine decat vremea ce am prins-o eu la zugraveala ! )  fiecare dintre noi cauta  un locusor mai umbrit si racoros.  :D
De exemplu ieri mi se rupea sufletul cand vedeam cateii suferind cumplit de caldura mai ales ca cei doi mai mari, Puxxy si Perdy, aveau blana foarte mare. Si cum la noi un tuns de catel costa 70 lei , chiar nu-mi pot permite sa duc doi si la tuns. Si azi tot daca am fost libera dimineata am dat o fuga la piata iar apoi am luat foarfeca si am tuns cateii. Culmea a fost ca au stat tare cuminti amandoi. Pe Bobitza nu am tuns-o decat putin pe la gat sa nu se simta  discriminata :). Dupa tuns le-am facut la toti trei si o baie buna iar acum se simt mult mai bine decat ieri iar saptamana viitoare trebuie sa duc doi la vaccinul anual.A mai ramas cate un firicel de blanita mai lung sau cate o scarita micuta dar in principiu au iesit bine ! Ea e Perdy iar micuta e Bobitza
El e Puxxy , puiul lui Perdy
Iar aici sunt la vanatoare de muste
Asa ca dimineata mi-am dedicat-o cateilor iar dupa masa putin prin gradina , mai mult prin bucatarie si acum gata... Am auzit de la vecinul meu ca au inceput Zilele Cetatii la Deva, s-ar putea ca aseara s-au tras focuri de astificii si ca va canta Julio Iglesias. Dar nu merg ca e departe, prin zona Real-ului si pe jos nu se pune problema de mers, nu mai am decat 5 lei pe sufletul meu pana la avans deci cu suma asta nu iesi din casa :D si cel mai  tare motiv e ca nu merg pt ca sunt singura si ma simt total aiurea in locuri din astea. Am trecut de stadiul cand imi plang de mila , chiar sunt optimista  pt ca stiu sigur ca va veni si vremea mea cat de curand... mai e doar putin !
Si vreau sa va zic ca am facut si o prajitura ...  :D

12 iunie 2010

Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

Da e tare cald si la noi. Pisicile mele se lungesc in fata geamului sau se ascund sub masa la racoare. Nu le las afara in orasul asta imens ca... nu le mai gasesc. Si asa este , tunsul e scump si aici...sunt sigura ca sunt cateii fericiti acum , ca doar nu merg la parada modei.
Despre restul...E greu singur intr-o mare de oameni...si ma bucur ca sunteti optimista, si aveti cu ce va lauda, toate v-au iesit bine pe ziua respactiva. Deci...