miercuri, 16 iunie 2010

Ceaiuri

Aseara am citit pe blogul lui Ana Maria o postare care mi s-a parut si interesanta cu tot cu commenturi si mi-a facut si pofta , Adica numele ceaiurilor sunau prea bine avand in vedere ca si eu sunt pasionata de ele.Asa ca am luat notite si azi daca tot trebuia sa cumpar catesceva am fugit la Real si acolo am gasit si o gama larga de ceaiuri. Imi pare rau ca nu am gasit Spring Melody de la Greenfield dar o sa mai urmaresc Pana acum beam mai mult menta din gradina si ceva tei cules sau Farres-urile. Dar am desfacut cutia de la Greenfield repede repede ca arata prea bine si va spun ca face toti banii.  este deosebit.Mi-au ramas ochii pe unul -Lotus - tot de la Greenfield dar l-am lasat acolo in magazin pt tura viitoare.  Asa patesc eu cand citesc prea mult blogul lui Ana Maria ,ma apuc de prostii, ori fac o prajitura noua , ori plec la padure, acu' imi cumparai ceaiuri...  :)))

16  iunie 2010

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti grozava...hehehehe...Ginger Red este tare bun...Nu il rata pe Lotus , ai sa vezi ca este demential...iar dintre cele foarte aromate , cumpara-l pe Creamy Rooibos...iti muta nasul cu aroma lui.Daca vrei ceva asezat , care sa te calmeze la suflet , bea Lemon Spark...Toate sunt bune .Summer Bouquet , de exemplu , este acrisor si foarte racoritor..incearca sa il bei rece...
De la Teekane cel de portocale e demential.Ceaiul alb nu stiu cat iti va place la gust , e putin mai ciudat...
No , ai facut o cheltuiala.. :D
Te pup si sper sa iti placa ceaiurile!

Praf de Stele spunea...

Multumesc de sfaturi,Ana Maria, sa stii ca ai dreptate cel ai mult imi place cel de portocale de la Teekane.Sincer imi pare rau ca am dat banii pe ceaiul alb. Roibos am vazut , dar... altadata ca-i 9 lei cutia.. Merci mult . te pup. :))