joi, 17 iunie 2010

Vita de vie

Acum doi ani am primit de la cineva vreo trei radacini de vita de vie . Le-am pus in spatele gradinii in fata mai fiind o vie mare si frumoasa cu struguri negri.Anul trecut am vazut ca s-au prins doi butuci dintre care unul a facut struguri albi de masa . M-am bucurat nespus ca era exact ce mi-am dorit.  Baietii au pus doi stalpi in beton ca sa putem intinde via. Eu auzisem ca trebuie sa-i tai ciorchinele de la jumatate cand este inca in floare si recunosc ca nu am crezut. Anul trecut am experimentat si ciorchinele care a fost taiat de la jumate a facut niste boabe mari de-ti luau ochii iar cei care nu au fost taiati aveau bobele  marunte. In primavara am cumparat niste sarma imbracata in plastic si am intins via,pe doua randuri iar acum a inceput sa creasca si al treilea rand.
Azi cand am venit de la servici am zis ca merg doar putin in gradina , dar cand am ajuns acolo oriunde te uitai era ceva de lucru asa ca am stat... trei ore ! Si printre altele am taiat toti ciorchinii de la jumatate de la via alba. Abia astept sa le vad rodul..
Iar apoi m-am mutat la via cea mare de am tuns ceea ce a crescut in plus . Si mai trebuie...
Deci de lucru e berechet numai timp sa fie , dar o sa vina si baietii ca se mai termina examenele si unde nu ajung eu mai fac si ei.

17 iunie 2010

Un comentariu:

Ninulescu spunea...

:) Si eu am taiat ciorchinii ieri.