duminică, 17 octombrie 2010

Poftiti la must !

He, he si sa mai zica cineva ca nu-s harnica ! In gradina am si vie dar anul asta nu au fost prea multi struguri din cauza vremii, prea multa ploaie si prea putin soare... Eu sunt de parere ca  daca ai ceva prin gradina e pacat sa-l lasi sa se iroseasca sau sa se strice. Mi-a mai zis cineva ca la struguri e pacat sa lucrii ca e prea multa munca cu ei si litrul de must e doar 5 lei... Ei, eu nu pot sa judec asa. Si iarasi cu ajutorul vecinului meu am reusit sa culeg strugurii Iar de restul m-am ocupat eu.. Prima data opresc pt must pe care il pun conservat, pana ajunge la baietii mei apoi mai pun apa si zahar , mai las cateva zile si fac si vin , cateva sticle, dar care prinde foarte bine de sarbatori. Asa ca va invit... la un pahar de must proaspat ! :)
Si ce sa va mai zic , sper sa mai apuc si eu zile cand pot sa mai lenevesc si sa vad un film, ceva....  :)

Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

Doamne de cand nu am mai baut un pahar de must!!! Mi-e dor de aroma de struguri storsi proaspat , de gustul dulce si parfumat al mustului...of, cu o pastramioara la gratar, o minunatie. Si eu zic ca se merita facut, desi stateam la bloc , am pus catva butuci de vie si faceam si noi un must negru bun si aveam si ceva vin . Dar parca e mai gustos mai ales ca ma laudam ca e facut de noi. Te simti bine cand vezi ce bunatate a iesit din munca ta. Si ...va invit la un film , ca nici eu nu am fost demult la unul....