miercuri, 15 decembrie 2010

Mult asteptata zapada

 In sfarsit avem si noi zapada pe strada noastra si azi a nins toata ziua.


Unora nu le place, dar eu zic ca de-aia ii iarna sa fie zapada si frig.  Imi place foarte mult zapada si in sfarsit a imbracat si orasul nostru . Chiar dac trebuie sa cureti trotuarul sau daca  platesti mai mult gaz,  mie mi se pare minunat, sa vezi totul imbracat in alb. Mi-aduc aminte si de vremurile vechi cand erau copiii mici si ne bucuram cu totii de zapada si de saniuta.Azi am avut ocazia sa admir orasul de la inaltime si mi s-a parut minunat
Iar seara e o feerie !

Un comentariu:

mirela spunea...

Buna gasit draga vecina,eu sunt din orasul Calan,deci sunt orase apropiate,este intradevar foarte frumoasa iarna ,mai ales cind este si zapada,imi place sa fie totul alb,desi am inteles ca de craciun nu mai avem zapada ,este trist ,craciunul nu este la fel daca nu este totul zugravit in alb.