sâmbătă, 4 decembrie 2010

Ploaie, vant si muzica

La noi azi a plouat toata ziua , desi nu e frig dar e foarte urat afara. Cu toate astea azi m-am hotarat sa nu stau acasa si sa plec in vizita la un amic la tzara. Am plecat pe la amiaz , a fost frumos si am ajuns in Deva pe la ora 18,20 cu trenul.  Afara ploaie si vant , care mi-a intors umbrela cel putin de patru ori pana acasa. In conceptia mea , sambata seara e facuta sa stai acasa , cu familia , si dupa o baie buna - neaparat cu spuma multa , sa stai "lenes"la gura sobei si in fata televizorului. Dar cateodata mai trebuie si schimbari !  :)) In drum spre casa am hotarat sa intru la Profi sa iau ceva fructe, ca daca tot sunt singura in casa nu mai cocalesc. Profi asta e situat la parter in Deva Mall si e tare bine aprovizionat si cu preturi bune.Surpriza a fost ca in hol la Mall se desfasura un concert live la orga,  pe care daca aveai timp puteai sa-l asculti stand pe scaune. Oricum mi-a placut ca iti aduce aminte de aerul de sarbatoare , de luna decembrie Si muzica era foarte diversificata.

 Chiar daca orasul nostru inca nu e luminat , sunt sigura ca se vor pune si brazii si luminitele, chiar daca e criza, aerul sarbatorilor a inceput, luni seara se va tine concert de colinzi la Biserica greco - catolica din oras. Si unde mai pui ca mai am 2 ture de servici si imi iau concediu - fericita de mine !  :))  Un weekend frumos tuturor.

Niciun comentariu: