sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Au trecut si Sarbatorile...

De Sarbatorile astea am avut norocul sa fiu in concediu si m-am bucurat mult mai ales ca mi-au spus baietii ca vin amandoi acasa. Am avut timp sa ma ocup de cumparaturi, de gatit in flux continu si in general de toate. A venit si la noi Mosu', chiar daca a fost putin in criza, dar a fost bine  mai ales ca ne-am adunat toti... Cred ca au fost cele mai fericite Sarbatori din ultimii ani... pentru mine. Cred ca pentru un parinte nu exista bucurie mai mare decat sa-si vada copiii impreuna , in jurul mesei .Dar acum mi se pare ca au trecut prea repede zilele astea frumoase si s-a terminat si concediul si vacanta si s-au intors fiecare la scolile lor.Am intrat fiecare in acel ritm galopant al vietii de zi cu zi. Abia astept urmatoarea vacanta!  :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani , Zefi! Ce baieti cat muntele ai , sa iti traiasca! Iar tu arati exceptional!
Sa fi iubita si fericita!
Si sa ai un an cu impliniri alaturi de familia ta!

Praf de Stele spunea...

Nultumesc, Ana Maria . Sa va dea Dumnezeu si voua un an bun si multa sanatate si sa va vedeti copiii mari si impliniti !