duminică, 30 ianuarie 2011

Un suc sanatos

Eu de o vreme nu mai cumpar sucuri din magazin, de cand am observat ca de la Fanta , desi imi place cel mai mult , incepuse sa ma doara ficatul, apoi am citit pe eticheta de la Giusto ("natural" si  neacidulat ) ca ar contine minim 2% fruct si plus de asta au fost documentarele de la tv despre sucuri. Exceptie fac sarbatorile cand cumpar maxim 2 sticle de suc. In rest prefer un ceai bun de fructe sau mai nou de cand iau pastile pt onicomicoza beau si Hepatocol, dupa care ma simt foarte bine , dispar balonarile si digestia e mai buna. In timp am achizitionat mai multe electrocasnice care dupa mirajul primelor folosiri au ajuns undeva prin fundul bufetului desi sunt utile doar ca odata n-ai timp , altadata n-ai chef si uite asa raman nefolosite Azi , fiind acasa  m-am hotarat sa scot storcatorul de la hibernare si sa-mi fac un suc cu adevarat natural din ce aveam prin bucatarie.: 2 morcovi , un mar mai amarat cu tot cu coaja si 1/2 de sfecla rosie.
Si chiar nu mi-a parut rau pt ca a iesit un suc delicios si sanatos. Aparatul l-am spalat si l-am lasat la vedere  ca sa-l mai folosesc.

2 comentarii:

Unknown spunea...

pai sa-l lasati la vedere si sa mai faceti. e mult mai sanatos.
si eu fac si ne simtim chiar bine dupa.
rar si foarte rar beau suc neacidulat si mai rarut cu acid. insa sunt atat de toxice si pline de chimicale. beax

Praf de Stele spunea...

Da, ai dreptate Veronica , e mult mai sanatos asta si am sa incerc sa fac mai des.