joi, 17 martie 2011

Lucrari de primavara

Odata cu venirea primaverii am cam terminat cu statul in casa la tv, ceea ce la inceput mi s-a parut obositor, dar in acelasi timp benefic pt organism Si asa dupa o iarna lunga am inceput,, in putinul timp liber , lucrul pe afara si sincer dupa prima zi de lucru parca m-am simtit alt om. Sunt unele treburi pe care le poate face si o femeie singura, cum ar fi curatatul trandafirilor si al gradinii sau caratul lemnelor ... cu roaba  :(
Dar la final ai o satisfactie
Dar din pacate mai sunt niste lucrari unde tre sa cauti un om care are drujba , sa ai si ceva banuti ca sa te scape de niste bucati de lemn care au zacut pe langa gard , si apoi sa le cari cu roaba...
Dar partea cea mai grea de anul acesta a fost ca trebuia sa mut niste vita de vie careia ii cam cedase cadrul pe care era intinsa si risca sa ne cada in cap fiind sprijinita de casa Asa ca trebuia sa ii facem cadru nou si mutata langa casa vecinilor, bineinteles cu distanta de rigoare. Foarte greu si foarte mult de cautat a fost omul care era dispus s-o faca si sa aiba aparat de sudura , chiar daca pt o suma maricica de bani, ca toata lumea ar vrea bani pomana dar fara lucru. Intr-un final l-am gasit... si azi a inceput lucrarea si poate o s-o si termine... desi e o vreme foarte schimbatoare , dimineata a si plouat iar acum e soare.
  
Si mai urmeazabetonarea , sudura etc, dar pana atunci toata lumea se bucura de primavara...

Greu ii, Doamne, sa fii femeie singura acasa... !

Niciun comentariu: