sâmbătă, 19 iunie 2010

Prajitura Snickers

Este o prajitura foarte buna pe care am invatat-o de curand de la o colega .
Blatul.  10 albusuri se bat spuma tare cu 20 linguri de zahar tos apoi se adauga 250 grame nuci macinate si 6 linguri de faina alba amestecand usor si bine. NU  se pune Praf de copt in blat (cade spuma) !

Se tapeteaza tava cu margarina si faina iar pe fundul ei se pune hartie de copt, se toarna blatul in tava , se niveleaza si se pune la copt in cuptorul incalzit
Se verifica cand este copt cu o scobitoare, el ramanand mai deschis la culoare din cauza albusurilor. Cand este copt se scoate , se lasa 2 minute apoi se rastoarna si se indeparteaza repede hartia.Se intoarce din nou cu fata in sus si se lasa sa se raceasca. Acum ne putem apuca de crema.
Crema 300 grame zahar tos se pun ;a caramelizat. Dupa ce s-a caramelizat se adauga 1 pachet de margarina Rama amestecand comtinuu pana ce se topeste toata margarina.

Se da focul incet si se adauga cele 10 galbenusuri care in prealabil au fost frecate cu7 linguri de zahar se amesteca incontinu iar apoi se adauga 300 grame nuca prajita si taiata cu cutitul. Se amesteca in continuare pe foc pana ce se ingroasa, aproximativ 4-5 minute. Se intinde calda pe blat.
Se niveleaza cu un cutit ud.
Glazura. 150 grame ciocolata menaj se topeste cu putin lapte si 3 picaturi de ulei la foc mic. Cand  este topite si de consistenta unei smantani mai groase  se toarna peste prajitura.



Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana placut !


19 iunie 2010

3 comentarii:

sarah spunea...

cu acordul tau imi iau notite la prajitura asta.arata foarte bine,se face relativ usor si pare delicioasa.toate motivele sa fie incercata.in plus are caramel ceea ce o face irezistibila din punctul meu de vedere.o seara minunata!

Praf de Stele spunea...

Sarah, multumesc, iti doresc si tie o seara minunata. Prajitura si mie mi s-a parut usoara, e a doua oara cand am facut-o si a iesit. Prima oara am cam ratat-o ca am pus praf de copt in blat... :)

Anonim spunea...

Vai mie , vai mie....ma ucizi cu zile Zefi , am balit pe tastatura....ioiii , ce minunatie ai facut acolo...